Prispevki in intervjuji

Pravni okvir trženja preko vplivnežev v Evropi

03. 06. 2024

Andersen skupina strokovnjakov za reševanje sporov in arbitražo je pripravila publikacijo z naslovom "Pravni okvir trženja preko vplivnežev v Evropi".

Publikacija raziskuje dinamični svet vplivnežev in spreminjajoči se pravni okvir, ki ureja njihove aktivnosti. Od zvezd na družbenih omrežjih do znanih promotorjev, vplivneži soustvarjajo mnenja in vplivajo na izbire potrošnikov. Kljub temu mnogi delujejo v regulativnem “sivem” območju, kar vzbuja skrbi glede transparentnosti in izvirnosti.

Odkrijte, kako lahko vplivneži upravljajo svoje odgovornosti ter zagotovijo točnost, poštenost in transparentnost v svojih marketinških aktivnostih.

Ne zamudite vpogledov v to kompleksno in hitro spreminjajoče se področje.

Piškotki in nastavitve zasebnosti

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in izboljšanja uporabniške izkušnje. Z izborom opcije »se strinjam«, se strinjate z uporabo piškotkov. Svojo odločitev lahko kadarkoli spremenite. Več o tem